lördag, september 05, 2009

O en vagn...

Lilly e inte riktigt sej själv idag.. kanske hon börjar bli förlyld? Usch hoppas inte det. Hängig o kinkig liksom.
Idag jobbar Fidde på badhuset, ända sen kl 6.30 tills 17.00 så vi får snällt klara oss själva, men det går bra :) Längtar bara tills jag får min medicin o allt kanske funkar lite mer smidigare? Fast allt går tämligen bra tycker jag, bara min hjärna som stissar upp sej ibland, då finns de liksom ingen hejd.
Var ute med Birger i morse o Lilly också såklart.. gissa om vi blev blöta?! DYNGSURA.. haha eller ja, tur som de var så har Lillys vagn regnskydd o Birger hade regnkappa :D o jag... hade... ja.. en svart vindjacka.. hjälpte föga. Tänkte att ja kanske kunde ta Lillys solparasoll o ha som paraply? Fast vid en närmare eftertanke så var det en dålig idé. Undrar va folk hade trott? Haha att man e mer eller mindre galen? Jo men de e ja ju. Så nu vet ni det.
Ja o en annan bra sak, har hittat en VAGN till som jag vill ha :) Ha liksom vid sidan om. Den e jättefin. Den vi har nu e också jättefin o kalasbra på alla sätt o vis o vi ska inte sälja den. Jag o mina vagnar. Ja.. tänkte låna en bild på vagnen o lägga in här. Tror ni man får det? Ah jag chansar.


MEN ÄRLIGT. ÄR DEN INTE BEDÅRANDE?

Inga kommentarer: