söndag, september 27, 2009

Bilder från helgen..

I fredes va min lillebror här en tur, mycke trevligt :)
Sen yrade jag iväg till Marie o där var Lina, vi drack en massa vin bland annat och spelade lite frågespel o sånna man ska avslöja nått hemligt ja ni vet. Glada o runda om fötterna blev vi hihi..
det får vi ta o göra om minsann tycker jag.

Igår va de min sambos tur o gå ut men de verkade ha gått lugnt till. Jag mådde då minst sagt DÅLIGT igår.
Just ja :D spelade Bingolotto o vann 100kr WOW.

Idag ska vi hälsa på Lillys morfar han har fyllt år minsann! Ja det var väl de hela. Tråkig uppdatering jag vet. Lovar o bättre mej men just nu hinner ja inte. Birgermannen ska UT :D

Risgröt med grönsaker

Morbror, Birger o Lilly

4 kommentarer:

Cecilia sa...

Ja man gör väl det:)
haha vad söt! det såg kladdigt ut ;)

Cecilia sa...

Ja man gör väl det:)
haha vad söt! det såg kladdigt ut ;)

Amanda sa...

Jaa han sitter ganska bra nu, lite ostadig är han men ändå, duktiga killen :) hihi

Amanda sa...

Haha, javisst. Skrev det kanske mest för att jag va så förbannad, men ändå :P haha.