söndag, september 13, 2009

30 årsfest

Skrivit dåligt de senaste dagarna, har inte haft nått att skriva om så.
Igår var vi på 30årsfest, mycket trevligt, o gott sällskap o god mat. Mmmm smörgåstårta. Kalasmat på hög nivå!
Lilly sover o mannen likaså, har dock varit ute på morgonpromenad i vanlig ordning o Lilly somnar i vagnen som alltid.
Imorgon ska jag in till Lund, o fixa med lite prover o så, hur kul e det då? Sen ska vi nog kolla på en sulky? Eller kanske inte, svårt för o bestämma mej. Börjar bli väääldigt tungt att bära på Lilly om man ska iväg nånstans där man inte kan ha med "stora" vagnen.
Manducan blev såld :) (Bärsele), fick 190kr mindre än vad jag betalade för den - NY. Tyckte de va en bra affär. Så inkassera 800kr. Kalas.
Idag är det damsugning o dammning som står på schemat men det får bli lite senare.
Tog några gullia bilder på Lilly i morse när hon låg o gosade på min mage, ska se om ja kommer ihåg o lägga in dem här senare under dagen/kvällen.
Vilket flummigt inlägg de blev. Inget intressant ändå.
Jo... o så saknar jag Kattis, Min Katarina, snart tre år sedan. VARFÖR???

Inga kommentarer: