fredag, augusti 28, 2009

Utan Lilly?

Gomorron, ja då vaknade Lilly en hel timme tidigare idag men man ska väl inte klaga. Hon somnar vid 21 o vaknar i vanliga fall 7.40 ca. Men idag var det alltså 6.06 som gällde. Sen vi började med Mild Havregröt på kvällen så har hon sovit hela natten i ett sträck. Såå skönt.
Och så klart, hon älskar gröten!
Ja idag börjar Palmfestivalen här i Trelleborg, lite blandade kännslor, vi bor nära centrum o här lär bli liv i luckan 24/7, bor 2min gång från stortorget där de ska spillas en jävla massa dansband hahaha underbart.. NOT. När fasen kan dom göra nått för ungdomarna? Tivoli, jo men tjena.
Imorgon kommer Lillys mormor o hämtar henne. Hon ska sova där, första gången! Utan mej, en hel natt, men det ska nog gå bra! Men lite nervös e man ju allt. Inte för att mamma inte skulle klara av det utan för att ja.. bara allmänt sådär, saknad. Men man måste väl kunna klara det också, inte vara FÖR FÄST, så de går överstyr sen när hon blir äldre. Räckte att jag grät en halv flod när mamma hade henne 4 timmar en kväll. Nä det blir nog bara sundt att vi delar på oss ibland - inte för ofta :D Då saknar jag ihjäl mej!
Gudars skymmning vad jag svammlar loss, nä om man skulle ta o väcka gubben så man kunde gå ut o gå me Birgermannen :) han ligger här brevid.
Återkommer eventuellt ikväll.. med lite bilder kanske tillomed? Ja jag gillar o fota men de kanske märks? Fast bilderna e inte så bra men ja, man ser va de e allafall :D o så vissa e från mobilen men så får de va.
Ja.
Over and out, skit tråkigt inlägg. HAJK

Inga kommentarer: