torsdag, augusti 20, 2009

Tvätta tvätt...

Tvätt, tvätt o mera tvätt. Som sagt ja, tvättat heela dagen. Man kunde ju haft det roligare men icke, man måste ju ha rena kläder. Och jag projekterar kanske i onödan? Tvättar Lillys kläder själva, o med perfymfritt tvättmedel/sköljmedel, o utochin o så hänger jag allt.... Gör alla så eller andra tar de som de är o bara öser in o sen torktummlar? Eller e jag överdriven? Jag stryker inte dem allafall, men viker dem direkt så de blir ju inte skrynkliga, hatar skrynkliga kläder.
Jösses vilka långa meningar o vilket innehållslöst inlägg.
Ajja, Lilly e snäll som vanligt o gör inte mycket ljud ifrån sej, mer än glatt joller.
Har inhandlat alla ingridienser som ska användas på dopet nu, känns skönt som tusan! Och att de vi ska servera är enkelt men ändå smarrigt.
Inga foton idag då jag inte hittar sladden så de får bli imorgon att jag lägger till dem. Insåg att parken här i Trelleborg har en ek som är 100 år och 3 månader o 1 vecka o 3 dagar gammal.
Alltså Eken, THAT OAK, planterades 1899 - 05 - 10 på Lillys födelsedag för hundra år sedan.
Tyckte de va lite häftigt, sådär på dagen liksom! Så får ni fantisera en bild här på eken :) tills imorgon. Nu e jag trött som vanligt vid denna tiden på dygnet, o det är dags o dyka ner i loppelåddan.
Imorgon blir det en slappedag, så man orkar med hela helgen med närmare dopförberedelser o grejor.
Hur fasen går de till i kyrkan? Måste nog ringa prästen, vi skulle ju ses samma dag som hon ska döpas jag fattar inget.
O jag bara babblar på... Soooo looong.
Night.

1 kommentar:

Anonym sa...

HEJSAN GUMMS! Nu hittade jag att man kunnde lämna kommentar. GUD vad jag är nervös inför barndopet imorgon! Haha men det går nog bra. Helt hedrad fort att jag får bli gudmor till duktigaste bebisen som finns, Lilly! Ska bli så himla roligt. Tack. NU ska hag med skriva inlägg, LÄS och kommentera under inlägget. Puss