onsdag, oktober 14, 2009

Onsdag morgon, kallt som fan, o de e dags o tvätta Lillys kläder. 4 maskiner. Lövli.
Men ja sätter på sånt snabb program så de ska väl fixa sej. Hoppas inte Emelie ska tvätta idag. Eller ja, de går ju bra, jag e klar om kanske 2 timmar, så ja efter de kan hon få den om hon vill.
(Vad yrade jag nu in på?, tanken i tankeläsning tänkte som så) Jösses va flummigt.

Lilly vaknade kl 6 o tyckte de va dags o hålla låda :) Visst de fick hon gärna, men när jag hade lagt i tvätt så somnade hon om brevid pappa så nu sitter jag här o vet inte va jag ska göra. Passade på o skriva lite.. tycker att jag hinner dåligt med o blogga.. Kanske man borde sluta o bara ha Bdb?

Damsuga idag hade jag tänkt, blir såå skitigt när man har vagnen inne o 2 katter o en hund o så snart en krypande Lilly. Jösses ja :D Här e full rulle!


Sen blir det till o gå o lämna blodprov.. lagom kul.. en gång i månaden. suck. sista i dec. YEH.


Ringa BVC med idag. Hoppas att hon svarar idag. Ringde igår under telefontiden, fick lyssna på såndär fin (eller inte) pausmusik i FEMTON MINUTER, sen tryckte de "Upptagetton" snällt liksom. Så shi fick jag. Fick inte snackat me nån alls :( Tur man inte har en kontantkortstelefon. Då hade jag nog blivit vansinnig. (Låter som jag e helt galen) Men man blir ju irriterad liksom.
JO, anlednignen till att jag MÅSTE ha ta på BVC e för att Lilly har en liten bula i nacken(?) en mjuk en? Icke öm, ej blå eller röd, inget hål (stickhål då). Fattar inte vad det kan vara??? Man blir ju orolig!!
Hoppas att man får nått svar?!


Bilden här nedan e från i måndes, Lilly fick ett paket med strumpor, (TACK JOHANNA) men Lilly gillade nog pappret bättre, hon blev minst sagt GALEN i det!




Babysim imorgon, min mamma kommer o kollar!
Hon tycker det är så roligt, Lilly alltså ;)

Långt o svammligt inlägg, ja, så e de när de e jag. Yrpannan.
Med ADHD :D så nu vet ni det??!! Om ni inte visste de innan?
Dåligt med kommentarer med :( ingen som läser här?



Dags för tvätten. Hurra.

4 kommentarer:

Emelie sa...

det är lugnt natta jag orkar inte tvätta när jag är sjuk. kanske i morgon :D så tvätta på kvinna! å blogg är roligare än bilddagbok! :)så de så! :D

Amanda sa...

Inte sluta blogga! :O jag läser, men är dålig på att lämna kommentarer, du är bra på det! :D

Hmm, vad kan det vara för en bula? :O

Amanda sa...

Det är säkert inget farligt iaf ska du se :) kan ju va en fettknöl faktiskt! Det är inte helt ovanligt.

Allt bra annars? :)

Amanda sa...

Åh, ännu en vagn alltså! Haha. Jag vill se :D