fredag, februari 12, 2010

De va minst hundra år sen jag skrev här nu, har bara inte haft något att skriva.
Lilly har hunnit bli både 8 och 9 månader gammal. Eller ung kanske man ska säga. Tiden bara rusar iväg och man hinner inte riktigt med. Känns som det var längesedan hon bara låg så liten o hjälplös. I själva verket är det ju inte det. Bara att hon utvecklas sååå fort. Nu ålar hon runt på golvet och har en egen vilja. Ja, envis är hon. Min lilla pärla!


Annars ja, då håller ja på me de sablars körkortet som står mej upp i halsen. Va fan kan man inte bara bli klar nån gång? Varför ska de gå sååå sakta? Varför tycker jag inte teorin e roligare? Varför ägnar jag inte mer tid åt det så att jag blir klar nån gång? VARFÖR?
Förhoppningsvis har jag de snart allafall. Körningen e klar. Så de e "bara" till o ta tag i teorin o få skiten överstökad. Sen e de till o boka uppkörning o uppskrivning. Phu.
Fyra tänder har hon fått minsann o fler verkar vara på ingång då hon e inne i en matvägrar-period. Underbart. Eller inte. Så ja. Nu ska ja försöka mej på att ge henne lite midda, får se hur det går.
Haj!

Inga kommentarer: